ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

12 πόντα και πεντάχρονα



Έχω πολλά υπέρ, αλλά το ύψος μου δεν είναι ένα από αυτά. Για εμάς τις μικροκαμωμένες τα τακούνια είναι ο καλύτερός μας φίλος, ένας φίλος που μας "ανεβάζει"  στα μάτια των άλλον. 
 Όταν όμως ο θεός μου έστειλε το ωραιότερό δώρο, το γιο μου, άρχισα να έχω δεύτερες σκέψεις για τους "φίλους" μου : ) Όλες οι μητέρες καταλαβαίνουν τι εννοώ. Δωδεκάποντα τρίχρονα και πεντάχρονα δεν τα πάνε καλά ! Η Victoria Beckham είναι η εξαίρεση και εγώ μιλάω για τον κανόνα.  Η χάρη και ο αέρας  που μπορεί να μας δίνουν τα τακούνια εξανεμίζεται όταν πρέπει να κυνηγήσεις τα χαριτωμένα άλλα υπερκινητικά παιδάκια σου και ας λένε διαφορετικά οι στυλίστες και τα περιοδικά! Έτσι και εγώ στράφηκα σε άλλες παρέες, πιο φλάτ και σίγουρες. Μπαλαρίνες, σανδάλια, σαγιονάρες μπήκαν στην καθημερινότητα μου και την έκαναν πιο εύκολη. Ανακάλυψα  ότι και η μπαλαρίνες μου μου έδιναν χάρη και σιγουριά. Τα 156 εκατοστά  του ύψους μου δεν χρειάζονται πλέον συνεχή ώθηση. Η μητρότητα  μου δίνει την "ώθηση" που χρειάζομαι καθημερινά Τακούνια vs  φλάτ σημειώσατε 2! Όχι ότι διέγραψα τελείως τα τακούνια, απλώς τα χρησιμοποιώ πιο επιλεκτικά. Το σωστό παπούτσι την σωστή στιγμή.



Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου